close




 


慧君姐妹轉來的資料好激勵人的哦


 


這是謝興武大哥翻譯的哦 


 


My name is Nick Vujicic and I give God the Glory for how He has used my testimony to touch thousands of hearts around the world! I was born without limbs and doctors have no medical explanation for this birth "defect". As you can imagine, I was faced with many challenges and obstacles. 


我名叫尼克 瓦吉克,我用我的見証感動全世界數以千計的心,榮耀了上帝 ,我天生就沒四肢


醫生對這種缺陷在醫學上沒任何解釋,所以你能想到我面對許多挑戰和障礙


"Consider it pure joy, my Brothers, whenever you face trials of many kinds."


當它是純粹的喜樂吧!我的弟兄們,每當你面對多種試練


....To count our hurt, pain and struggle as nothing but pure joy? As my parents were Christians, and my Dad even a Pastor of our church, they knew that verse very well. However, on the morning of the 4th of December 1982 in Melbourne (Australia), the last two words on the minds of my parents was "Praise God!". Their firstborn son had been born without limbs! There were no warnings or time to prepare themselves for it. The doctors we shocked and had no answers at all! There is still no medical reason why this had happened and Nick now has a Brother and Sister who were born just like any other baby.


去數算我們的傷害,苦痛作為快樂的奮鬥只是純粹的喜樂,我的父母是基督徒,當時父親是我們教會的牧師,他們對詩篇很熟悉,不過在澳洲墨爾本12月4日早上最後兩節在我父母心裡,讚美主, ,在沒警告,沒有時間讓他們準備下, 他們的頭胎兒子生下來沒四肢,我們很震驚醫生們仍然沒任何醫學理由的解釋為什麼尼克會發生這種事,而尼克有個弟弟和妹妹,他們像一般其它正常的小孩出生

arrow
arrow
    全站熱搜

    伊甸教會 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()